080808


Taggade 08:or(dålig kvalité, vet inte varför)

Igår var tokigt. Dels för att vi var galet taggade, dels för att det var vi och 45 000 andra människor på plats. Problemet var väl just det att det blev trångt och svårt att hålla reda på saker och ting -  så kvällen uratade lite i och med att Berthine fick sin kamera stulen och att polisen såg till att musiken stängdes av under en rätt lång stund på grund av att det höll på att spåra ur på flera håll.


Oskärpan får tala för hur det kändes i vimlet

Men själva grundidén var underbar och vi fick uppleva skön stämning under en stund, och den stunden bjöd på det bästa dansgolvet jag någonsin har stött på. Att stå med tiotusentals människor under bar himmel och dansa till den musiken var lite magiskt. Det är någonting med sådana saker som ger mig en totalt upplyftande känsla inombords, jag vill bara vara kvar i upplevelsen. Det fick mig dessutom att inse att jag måste förverkliga en utav mina drömmar, som helt enkelt går ut på att åka och se Bennassi spela när han kommer till Europa. Det vore någonting det.

Kvällen blev i alla fall en lyckad kväll. Tack vare mina älskade vänner som jag vill ta med mig överallt.



Underbart.

Lust att kommentera?
Postat av: Carro

Faaan va kul det var brush!! :D Love!

Postat av: Linn

så de FANNAS ett dansgolv :O

2008-08-11 @ 10:31:58
URL: http://imunwritten.blogg.se/
Postat av: Linn

haha fanns*

2008-08-11 @ 10:32:14
URL: http://imunwritten.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback