Våååååår

image446
Idag drog jag på mig min kära skinnjacka. Ah the sweetness.

Nu är den här på riktigt! Ingen bullshit med snö varannandag utan äkta härlig vara. Därför har jag nu vårkänslor och det passar ju ypperligt såhär i en aning hetsiga tider. Har verkligen något att göra hela tiden några veckor framöver. Crazy.

Men det fixar jag, och det är ju kul grejor utöver allt plugg. Imorgonbitti ska jag upp galet tidigt för att åka in till stan och sedan på Åbokryssning! Jag och ett gäng från skolan tänkte roa oss på båten, har en känsla av att det blir en härlg upplevelse haha. Oh my.

Nu ska jag strax till ICA med min pappa, och ärligt talat tycker jag om att gå på ICA vilket är ganska sorgligt. En annan sak som är sorglig är att jag tänker besöka
blondinbellas blogg nu, enbart för att hitta fler ursäkter för att tycka illa om henne. Jag stör mig på att en tjej som uttrycker sig som hon gör har fått så pass mycket makt och inflytande, och om det är småsint utav mig står jag mer än gärna för det. Hon är duktig på att provocera, fröken Löwengrip.

Nog med smutskastning för nu, ha en lovely dag!

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

Omg, om jag vore lebb, bi eller kille och skulle se dig skulle jag få kåtslag.


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback