Studentskivetimes

image453



Jag och lite hangouts på skivan i onsdags, det vart ett par timmar dancing!
Min käre vän Jenny är anvarig för min heta sminkning, hon assissterade mig då jag själv misslyckats fatalt hehe. Hon är grym.

Just nu snackar jag med min käre vän Sebbson som gör mig glad som alltid. Det är alltid lite ballt att prata med någon som sitter på andra sidan jordklotet och käkar Japanska godisaker (som han alltid frestar mig med). Om en kort stund är det läge att lägga på och piggna till lite, måste ställa håret för att se ut som John Travolta så mycket som möjligt. Herrskor har jag lånat av Marcus snälle far.

Det här blir en helt klart intressant kväll!
Ha det gött

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback