På fredag sker förvandlingen

... från tjej till man! Och inte vilken man som helst inte.
Jag och Brushan ska gå på en skiva som tidigare hade tema James Bond, men nu har de ändrat till Storslagna filmer i sista sekund. Så vi slog våra kreativa huvuden ihop och kom på att vi kan ju gå som paret i Grease. Jag ska vara John Travolta himself vilket kommer kännas ytterst intressant.

image447
(Sanningen är att jag inte ens har sett hela filmen)

Kläderna går att ordna hyfsat, har skinnjacka och svarta jeans sedan måste jag låna skor och en svart t-shirt av någon killkompis. Problemet blir håret, en riktig utmaning både för att jag har långt ljusbrunt hår och för att den typen av frisyr som han har är knepig att ställa. Men det ska bannemig bli någonting snyggt av detta! Ska fixa polisonger också på någon vänster.. härligt!

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Du kan lana av mig...polisanger dvs ;)

2008-04-06 @ 16:22:22
Postat av: Sebbson

Polisonger*

felstavning ftl

2008-04-06 @ 16:27:54

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback