Min kommande vecka

Måndag: Skola, religionsprov. Sedan stan med Marcus för att handla lite grejor inför studentskivor. På kvällen är det genrep för projektredovisningen, sedan plugga rättskunskap.
Tisdag: Skola, åka direkt in till stan och ge blod, göra mig i ordning fort och åka direkt in till stan för att gå min första studentskiva! Man ska klä ut sig till det man ville bli när man var liten. Jag ville bli antingen kock eller veterinär och hade tänkt gå som det sistnämnda, eftersom Marcus tänker gå som det förstnämnda;)
Onsdag: Skola, Projektredovisning. Föra och fixa mig med Berthine, sedan dags för skiva med temat Filmklassiker. Vet inte vad jag ska vara ännu, men jag har några idéer på lager.
Torsdag: Skola. Sedan plugga Rättskunskap non-stop och intensivt, paus för jogging.
Fredag: Skola, prov i rättskunskap. Jogga. Sedan hem till
Brushan för att omvandlas till John Travoltas karaktär i Grease, och direkt därefter dags för min tredje skiva denna vecka med tema Storslagna filmer.
Lördag: Sova, träna.
Söndag: Plugga Internationell ekonomi, träna och göra filosofiuppgift.

Jag har inte en ledig minut, men fasiken vad skoj det ska bli med skivorna! Det är ju det roliga som gör att man orkar med allt plugg, menar jag. Som tur är ligger de inte lika tätt ihop i framöver, då hade det blivit lite väl kämpigt.

Nu är det dags att återgå till plugget, provet imorgon gäller Buddhism och Hinduism och det kan gå hur som helst (det ska gå galant). Jag gick upp åtta imorse för att plugga och har inte gjort någonting annat sedan dess förutom mat och en halvtimme jogging.. Kortslutning när som helst nu:)

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

3 skivor! Naaaaajs ;)

Postat av: A

Fettniiiice;) Börjar bli riktigt peppad för imorgon!

2008-04-07 @ 19:25:29
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Berthine

hahah...på torsdagen föreslår jag att du kör non-stop med gurka ;) beprövat knep..hhahhha

2008-04-08 @ 20:33:14

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback