Idag

Träffade jag frugan och hon var såhär glad:



Köpte jag nya pilotbrillor och poserade i våra nya trädgårdmöbler:

image474

Fick sällskap till stan av Berthine, där köpte jag en klänning i födelsedagspresent till
Bella och ett par pilot till mig själv. Sedan visade det sig att Bella redan hade den klänningen, men då var jag ju väldigt rätt ute i alla fall. Det var underbart att träffa henne och få höra om henne sjuka upptåg under sin Parisresa. Hon och hennes vän Emmi är bara för härliga, men jag tror det dom gjorde får vara x-rated för er kära bloggläsare.

Väldigt förtjusande dag, väldigt. Just nu måste jag dock fortsätta (har inte börjat) med mitt spännande arbete om Perus näringsliv.

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMFG.

(Superhotness bild på dig btw!)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback