Grease lightning

Hade egentligen tänkt vänta tills jag fått tag på vimmelbilderna från i fredags som har bättre kvalité, men eftesom att jag inte verkar kunna få tag på dem så blir det dessa.
Vilka bilden nedan föreställer? Sandy och Danny i Grease förstås!

image456


Det sjöngs Grease på karaoken,
en av männen från Brockeback lyfter en pirat,
bild jag hittade på piratens blogg.


Kvällen vart härlig, dessvärre inte mycket studentkänsla eftersom att krogen hade öppet för allmänheten också, inte bara för de som skulle på studentskivan. Men stället i sig var riktigt schysst, och jag lyckades bli stött på två gånger vilket jag ser som en bedrift med min manliga look i åtanke. Det var riktigt kul att verkligen ge sig in för att vara kille, jag försökte gå och stå som en, och jag lyckades rätt väl om jag får säga det själv. Dock var det ju mycktet tack vare att jag kunde slänga armen om min tjej Sandy som utstyrseln funkade;)

Sen måste jag inflika att jag är jävligt nöjd med att jag vågade gå i uppsatt hår, undviker vanligen helt att visa mina extremt utstående, stora öron. Plus att jag har ett stort födelsemärke på nacken. Det gick galant så vem vet, kanske kommer jag våga mig på håruppsättningar i framtiden.

Ikväll blir det 90 tals skiva ändå in på natten, och det ska bli helt underbart. Absolut älskar att ha många vänner samlade och ikväll verkar det bli precis så.

Ha en fin kväll allesammans! Hoppas ni piggare än vad jag kommer vara imorgon.

Lust att kommentera?
Postat av: victor

äh du är het, be dom som tycker annat komma förbi mig.

2008-04-14 @ 20:54:53
Postat av: A

haha, du är för underbar

Postat av: Miccan

Naw.. Piratens blogg ;)
Ps. jag var rädd :O på riktigt :p haha!

2008-04-18 @ 16:54:46
URL: http://micaelamarie.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback