En judisk, troende antisemit..

Jag drömde att en vän till mig visade sig vara Judisk, samtidigt hade han skrivit en ganska kritisk text mot Judendomen. Jag flippadetotalt på honom när jag läste. Jag spottade ilsket ur mig "ÄR DU ANTISEMIT ELLER? va?!" och eftersom att vi av någon anledning befann oss i ett klassrum så hördes irriterade "ssschh!" längre bak i klassrummet så jag stormade ilsket ut ur rummet. En kort stund senare talade jag med min Judiske vän och allt var frid och fröjd, fast han såg störtlöjlig ut i en banadana och vi befann oss i ett duschrum med hans pappa (vi var påklädda, era pervon).

I övrigt har jag luddiga minnesbilder av tält.

God Morgon allesammans!

Lust att kommentera?
Postat av: victor

(vi var påklädda, era pervon).

yeah..right... ;)

2008-04-29 @ 09:17:58
Postat av: Willikins

OMG you freaky bastard! Off the drugs will ya? ^^

Postat av: Linn

HAHAHA ja älskar drömmar! Allt är så logiskt i dom! :D

2008-04-29 @ 12:14:15
URL: http://imunwritten.blogg.se
Postat av: A

victor: vad tror du om mig?:O Jag är en fin, anständig dam!

Willikins: Oh come on, så illa var det inte! har drömt värre

Linn: haha exakt, logiskt var ordet^^

2008-04-29 @ 15:21:48
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback