Ah lovelylovely


image465Bilden kan tyckas lite konstig men den sammanfattar min dag. Solsken och seglarhatt. Jag och lite polare var inne i stan och införskaffade kläder inför imorgon nämligen - det är dags för den nautiska skivan!
Det blir en mix av jättemånga vänner samt nya ansikten, perfekt.



Det har varit en fin dag, jag är frisk efter den här trista helgen inomhus och har fått njuta av vädret. Dessutom i sällskap av vänner, utan någon tid att passa. Love it. Har inte ens plugg över huvud taget ikväll, woho!

Nu är det walk med Brushan och våra mödrar som gäller, sedan blir det läggdags så att jag är pigg och altert imorgon. Det blir hålligång från 06:30 till 03:00 morgonen därpå.

Yeah. Ha det fint!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback