Wohey

Idag är underbart! Har blivit superfint uppvaktad av vänner och familj:)
Imorse fick jag en iPod och ett par skor utav mamma och pappa, skorna är helt underbara så dom visar jag bild på sen. Och iPoden var en riktigt kul överraskning!
Av min syster har jag fått en bunt inredningsprylar med dödskallemotiv, t.ex vaxduk, duschdraperi, sparbössa, matbricka, diskborste och ett heltufft glas, riktigt härliga grejor.

Nu sitter jag här i min kvällsoutfit som är något vågad(den får ni också se senare haha) och väntar på att mina tre brudar samt lite släktingar ska komma över för middag och tårta. Sen möter vi upp grabbarna på stationen och beger oss ut, kan knappt vänta:D

18 nu ya'lls!

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

hehe yaaaay! =D Ni kommer ha det grymt kul! =D

Postat av: Emmi

grattis grattis :D

2007-09-12 @ 17:33:33
URL: http://blameitonbadluck.blogg.se
Postat av: Sebbson

Grattis grattis igen xD

2007-09-15 @ 08:49:36

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback