Mina två nya kärlekar

  

Fick två par skor i födelsedagspresent igår, och jag är så jäkla nöjd med båda två! 

Skorna på bild ett är skomässig perfektion. Jag har suktat i flera månader och igår blev de äntligen mina, jag fick dom utav Bella och herrejävlar vad härligt det känns. Jag vet, den klassiska bilden säger att tjejer är skogalna.. men det är väl ingen skam i det? Skor äger.Tack igen precious!

De andra skorna ville jag ha så fort jag såg dom i butiken, bilden är urkass men jag orkar inte ordna en bättre nu. Dom är riktigt snygga på och jag har aldrig haft på mig ett par bekvämare klackskor. Dom har testats ordentligt med intensivt dansande i några timmar så jag vet vad jag talar om;)
Än mer lovely är greppet på undersidan av skorna som gör att de kan användas på vintern utan den där smärre risken att jag ramlar och bryter lårbenet.

Ha det lovely!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback