Igår

Jag kunde inte ha fått en bättre 18års dag, är verkligen så nöjd!

Efter en riktigt bra morgon och skoldag så åker jag hem och fixar till mig lite. Min syster har kommit hem dagen i all ära och hjälper till med tårtbakande och ballonguppblåsning. Det är riktigt skön stämning hemma och såsmåningom anländer folk. Kusin, mormor med pojkvän och så tjejpolarna(Jenny, Precious och Brushan). 

  
Jag och kusin, Presenter, Precious och Jenny

Vi skålar champagne och jag öppnar presenter varav allihopa är perfekta. Fick dessutom tre stycken riktigt härliga kort från tjejerna som jag verkligen ska ta vara på.
Så efter en riktigt trevlig och god middag samt en riktigt mumsig tårta så åker jag, Brushan och Bella iväg för att möta upp killarna på stationen. Måste ju dra ut och fira när man fyllt 18!

 
Jag och Brushan, Årets gruppbild

Så kommer vi fram och känner in stället lite. Första stunden är det rätt lugnt men runt midnatt drar det igång rejält och vi dansar ända tills vi måste sticka för att hinna med nattbussen, hade gärna stannat och dansat haha. 

Allt som allt var det händelserikt med alltifrån umgänge, presenter, firande, vattenballonger, en knäppskalle på plattan, agressiva väktare, drinkar och skönsång på busshållsplatsen halv tre på natten.

Det var super, allt med hela dagen var super.
Thanks ya'll!


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Naaaw! =D Jag är så glad för din skull =) Att du hade en toppendag är det bästa man kan få höra =)

Postat av: Rebekka

Grattis i efterskott :)

2007-10-08 @ 20:20:03
URL: http://beccasvarld.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback