I believe in yesterday baby



Igår hade Fredde och Brushan fest och vilken sjukt underbar kväll det blev!
Kände mig mer social än jag gjort någonsin ungefär, vilket resulterade i massa nya kontakter och det var verkligen jätteul folk där:)
Innan vi drog dit kom Jenny över och sminkade mig också, bev grymt bra. Hon kan sin sak hon!
Idag är jag halsjuk och seg så jag måste stanna inne, men jag kan inte vara på dåligt humör ändå. Gårdagens mentalitet sitter fortfarande i and i freakin love it.

Gårdagens look:


Sminkning, Jennys;)

Lust att kommentera?
Postat av: carro

fan brushan, det var så jäääävla roligt!! hoppas alla hade lika kul som vi :D

Postat av: Harry

Oh god no!
Du missförstod där, det är tvärtom.
Jag är väldigt glad över att vi börja prata igen, om det var något jag kunde önska mig så vore det just det. Att allt blir som förr igen.
Att jag kommer slippa dig ser jag sorgset på. (slippa dig, låter inte rätt, men du vet vad jag menar) I know it's a way off, men jag blir ledsen av att tänka på det redan nu.
Ahh, det är många tankar, och att ha det här är inte så smart ;P

2007-09-17 @ 17:46:35
URL: http://Willikins.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback