fan.

Det blir verkligen för mycket ibland. Jag orkar verkligen inte med mig själv, vill slippa mig själv. I alla fall det som bara vägrar släppa taget om mig.
Undrar fortfarande efter några år varför, varför jag drabbades av det här.
När jag är hemifrån och med vänner behöver jag ofta inte fundera, men så fort jag kommer hem eller sätts i vissa situationer så gör det sig påmint. Nu har det varit bättre ett tag men jag vet inte om jag orkar med om det blir värre. Det tar verkligen energi.

Det är nog dumt av mig att sitta kvar här i mina tankar men jag har redan varit ute en timme själv, det var skönt men huvudet värker och jag vet inte om det vore särskilt smart att bege mig igen.

Någon borde be mig hålla käften.

Release me.


Lust att kommentera?
Postat av: C

Fan brush fattar att d måste va jobbigt.. men glöm inte att du e bäst o att ja alltid finns här för dej! Love U <3 pusspuss

Postat av: A

tack så mycket brushan du är underbar, puss love you!

2007-09-04 @ 15:25:41
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback