Det var det där med kartläsning..

Nu ska jag orientera. Det var två år senast och jag vill minnas att det var Carro som hittade de flesta utav våra kontroller då. Idag måste jag orientera igen för att kunna få godkänt i Idrott, men den här gången själv och med en förkylning. Det är inte så jättebra utav flera anledningar.
För det första lär jag bara bli sjukare vilket inte är toppen eftersom att jag ska ha över typ 30 pers imorgon och bör vara frisk då.
För det andra lär det gå dåligt. Att läsa kartor är inte min grej, jag är alltid den som går med kartan vänd åt fel håll.

Det blir till att ha halsduk, mössa, långärmat, jacka och ta hjälp av dom flitiga små ettorna som kommer springa runt överallt. Ser ju ut att bli en fin dag i alla fall, yay!

Ha en bra dag ya'll

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback