What is this? A center for ants?

image334Ikväll ska jag och Bella se på Zoolander.
En komedi som tänjer på rätt många gränser utan att det blir för mycket, det är en uppenbart dum och underbar humor. För det första är skådespelarsamlingen perfekt med namn som Ben Stiller, Owen Wilson, Will Ferrel, Alexander Skarsgård.
Alla nämnda ovan förutom Will Ferrel spelar manliga modeller. Will Ferrel spelar en ond modedesigner som försöker lura Ben Stillers karaktär Derek Zoolander till att döda Malaysias president.
Handlingen är underhållande och totalt osannolik och urlöjlig. Ännu löjligare är dock faktumet att både Ben och Owen ska föreställa välkända maliga supermodeller.

Jag har tidigare haft svårt för Ben Stiller då han ofta gör dåliga amerikanska komedier såsom Along came Polly. Filmer med toaletthumor och ofta uttjatad handling. Men efter Zoolander, Dodgeball och Anchorman så måste jag erkänna att jag tycker han är riktigt härlig. Han fungerar utmärkt som en ytlig och korkad modell.

Inte sett Zoolander? Se den!
Klicka här för ett smakprov.

P.S Nämnas bör kanske också att vi även får se skådespelarinsatser ifrån David Bowie, Paris Hilton, Lenny Kravitz, Vince Vaughn, Donald Trump, Natalie Portman,Victoria Beckham, Winona Ryder, Christian Slater med flera D.S

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

AHAHAHAHAHAHAHA


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback