Tankspridd

Senaste halvåret har jag blivit mer och mer tankspridd. Jag minns inte vad jag har berättat eller för vilka. Exempelvis om det hänt något kul under helgen så vet jag inte om jag redan har pratat om det med en person. Givetvis är det inte alltid så men det sker väl någon gång per dag, så mina kompisar får stå ut med att jag upprepar mig några gånger om ibland.
Det är ganska frusterande, och det är konstigt i och med att jag inte glömmer bort det folk har berättat för mig. Jag glömmer bara det jag sagt.

Undrar om det blir bättre med tiden?


Lust att kommentera?
Postat av: christoffer

jag känner igen problemet och för mig verkar det bara bli sämre med tiden.. -skratt- dement när man är 40 liksom..


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback