November

För exakt ett år sedan hade jag precis kommit hem från en eländig casting hos Elite Models. Jag hade gått vidare i Elit Model Look 2006 men blev ratad ganska omgående.
Anledningen var mina mått. och jag hade förstått redan innan att det skulle bli ett problem. Naiv var jag trots allt inte, för att gå vidare hade jag behövt vara smalare. Men jag trodde faktiskt inte att jag skulle ta det så hårt som jag gjorde.
Jag minns att jag lovade mig själv att jag skulle minsann fixa till dom där måtten. Aldrig till undervikt, men precis så att mitt BMI låg på gränsen. Det skulle jag.
Så nu ett år senare sitter jag här och har misslyckats totalt, vilket antagligen är lika bra.



På bilden(Klicka för större) så ser ni mig som jag såg ut då. Jag skulle behöva förlora 10 cm i midja och kring låren för att kunna bli modell i den agenturen.

Ganska fucked-up nu när jag ser tillbaks på det.

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

Du är perfekt.

Postat av: Dena

oj! dom kräver ganska mycket va? min kompis var på castingen iår, hon är skitsmal, men de sa att hon helst skulle bli 1 cm smalare i midjan, 1 cm liksom! spelaroll

2007-11-14 @ 22:02:54
Postat av: A

Elite är kända för höga ideal vad det gäller modellernas mått, har jag lärt mig såhär i efterhand:/

2007-11-17 @ 18:27:06
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback