Måste bara säga

Jag är så freakin jäkla glad att jag kan må såhär bra igen, YEAAAAAAAAAAH!

Det är värt att nämnas några gånger om.
Känns ovant att jag mår genuint bra, fan ta allt det där andra.
Trodde liksom inte det skulle hålla i sig, riktigt glad att det inte stämde.
Jag kan äntligen vara precis som jag ska vara.

Jag hade ingenting mer konstruktivt att säga. Puss på er:)

(Det här var nog det nördigaste inlägget jag har skrivit:D)

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Du ska ha det bast, sa ar det bara :)
Sa det sa ;)

2007-11-20 @ 13:44:51
Postat av: A

du är bäst:)

Postat av: Alex

svar: Jo, börjar tröttna på min egen röst, men är inte mkt att göra ^^

Bra att du är glad! Hoppas det håller i sig :) ha det bra!

2007-11-21 @ 15:02:20
URL: http://aleqz.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback