Jag visste att turen skulle vända..

Här sitter jag och försöker skriva ett arbete om Big Bang, det har inte gått särskilt bra och jag har under en längre stund tänkt gå ner till köket och ta mig ett glas Oboy. Ju mer jag tänkt på det, desto mer uppmuntrande har tanken på att få ta det där glaset oboy peppat mig till att orka fortsätta. Men jag har bemött nederlag.
Jag har bemött enTOM OBOYFÖRPACKNING!!

Det här går inte. Huvudvärk, trött, skola och ingen Oboy hemma.
Det här är officiellt den dagen då jag gav upp.

(Okej. Överdrift tycker ni. Men om ni hade det skolarbetet jag hade och liksom jag förstod ungefär ingenting utav det som ska lämnas in som arbete imorgon, så hade ni nog också reagerat som mig! E-eller hur..? Heh..?)

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Jag vet hur det kanns.. kande for ett glas Oboy har om dagen, sen kom jag pa att DET FINNS INTE OBOY I DET HARA LANDET!

O_o

2007-11-30 @ 02:34:54
Postat av: A

Du ska alltid vara värst :O


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback