Försova sig

Skulle ha gått upp för en timma sedan men klarade av att klä på mig först för tio minuter sedan. Jag låg kvar och drömde, nämligen. Jag drömde sjukt mycket inatt om jättekonstiga saker, och det som stör mest för tillfället är att jag för allt i världen inte kommer på vad det var.

Att försova sig  kan dock vara positivt ibland, idag ledde det exempelvis till skjuts lite senare. Och dessutom ska ag inleda dagen med Foto A, sedan har jag hål, lektion, lunch, hål, projekt och däremellan måste jag gå och gnälla bort en IG varning. Smålabilt schema.

Ha en bra dag!

Edit:
Nu minns jag! Drömmen utspelade sig i samma miljöer som en film jag och Sebbe såg i somras: Skeleton key. Här var det nån grabb som hade ett enormt hänglås på sin hönsbur, och han öppnade det med en yxa varje dag för att sedan sätta dit ett nytt. Ytterst besynnerligt, och sedan skiftar miljön. Plötsligt är vi i en dagligvarubutik och Eva Longoria står bakom kassan. Hon får veta att den här mannen ska komma dit och mörda henne, och till sitt försvar får hon en stekspade. Dom började bråka och han hade först inga farliga vaoen, sedan drog han fram en låda leksaker där han hade lagt lite yxor. Hon fick tag i en, sedan vet jag att någon föll men vem minns jag inte.
Trevlig dröm att ligga kvar i sängen för.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback