Det lönade sig!

Timmarna pluggandes inför Finansieringsprovet lönade sig, jag fick MVG!
Till och med snäppet bättre än det jag satsade på, så nu får jag det betyg som jag satsade på från början:)
Känns så skönt att bli lite peppad inför kommande skolarbeten bara, för härifrån kommer det bara bli mer och mer att göra.

Men det känns lugnt för tillfället för just nu är Good Times.
Måste skynda mig om jag ska hinna till träningen nu, hare göött.


Lust att kommentera?
Postat av: Carro

Fan grattis Brushan!! Gud va kul, heja dej :D

Postat av: A

yaay, tack:D

2007-11-12 @ 19:47:00
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: victor

YAY =)

2007-11-13 @ 07:40:43
Postat av: Sebbson

The Sebbson hejjar ocksa fran japan!

Omedetou!

2007-11-13 @ 13:04:40

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback