When the sun shines we'll shine togheter

image207


Idag så kom min älskade geografilärare fram till mig och lät meddela att jag minsann har prov på fredag. Det här provet skulle jag ha gjort för över en månad sedan men var sjuk då och sedan dess har han inte nämnt det.
Så kommer han idag, och ger mig tre dagars varsel.

På fem restrerande skoldagar har jag:
- Engelskaredovisning imorgon
-  Presentation av företag på torsdag, Företagsekonomi B
- Marknadsundersökningsprojekt till på torsdag. Ett skriftligt arbete, en muntlig presentation, och sammanställning av 50 enkäter. Företagsekonomi B
 - Geografiprov; Kursen största prov om jordens inre och yttre krafter + alla länder och huvudstäder i Asien, Afrika och större delen av oceanien, till på fredag
- Eventuellt Muntligt kursprov i Italienska till på fredag

Men något väldigt positivt är att jag fick VG på provet jag skrev i företagsekonomi B igår och har därmed chans på VG i kursen om det går grymt nu på Tordag.  Så det måste det göra, vilket innebär att imorgon blir ett mindre helvete.

Nåja.

Lust att kommentera?
Postat av: Bella

Eeek good luck my love and con grats till företagsekonomibetyget! (+ det framtida betyget^^)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback