Snörvel

 
Ovan ser ni min ledsamhet fantastiskt illustrerad. Måste ju show off med mina talanger när jag ändå håller på liksom.

Jahapp, då har jag varit sjuk i nästan en vecka. Just nu är det som mest irriterande, eftersom att jag är snuvig.
Halsont är liksom okej, men när man är snuvig känner man sig mest ofräsch. Hade över lite folk igår vilket var nice(jag kan inte sitta och stirra på datorskärmen eller sova hela dagarna, så drygt) men idag mår jag sämre igen.

Störande, jag vill ut och röra på mig! Hela mitt träningsprogram har blivit messed up. Och så skulle jag ju följt med ut och kört min medryttarhäst idag.
Sen ska vi inte tala om skolarbetet jag missar nu.

Vad surt.

Men, ni får ha en fin dag så ska jag försöka göra det bästa av det här med.

Lust att kommentera?
Postat av: Citty

Thanx :) Jag gillar den med.

Postat av: Anonym

HAHAHA, gulliga jävel =P

2007-05-06 @ 11:38:18

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback