(Mar)drömmen om en balklänning

Inatt drömde jag att jag skulle på bal med mina kompisar. Jag hade sett fram emot det jättemycket men var uppenbarligen inte särskilt planerad eftersom att jag samma dag som balen begav mig ut för att köpa klänning. Och jag letade och letade men hittade inga jag gillade, affärerna började stänga och det slutade med att balen var över innan jag hunnit dit.

Stressdrömmar är jobbiga, för man vaknar med känslan av att man måste göra någonting omedelbart.


Brukar ni minnas vad ni drömmer?
De flesta verkar inte komma ihåg, men jag minns flera dagar i veckan. Hm. 


Lust att kommentera?
Postat av: Emilia

Snygg blogg!

Postat av: A

Tack så mycket Emelia!

2007-05-28 @ 21:57:27
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Piiaaa

Men du, jag minns också alltid vad jag drömmer.. eller jag gjorde det förut iallafall, nu tänker jag inte så mycket på det så då drömmer jag inte så mycket heller. Men skriv upp drömmarna, det gjorde jag. hur kul som helst, haha. however, jag måste sova. natti!

2007-06-08 @ 23:26:12
URL: http://anticipation.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback