london calling!!

Jag och Emma ska till freakin' London tillsammans i juni! Jag älskar att vara spontan! Och vilka fantastiska föräldrar jag har som låter mig göra det här!

WAAAAH! Vi bokar biljetter i skrivande stund, London tur-retur kommer kosta mig 439kr i flyg. Insane eller?

Helt sjukt. Det var bara av en slump vi småskämtade om det i lördags, och nu fyra dagar senare är det bestämt. Woah.

Woahwoahwoah. Vi ska bo på B&B, fika, strosa runt i affärer.. vara i London. Flirta med britter(näh).

Jag åker den 21a och kommer hem den 25e, en liten behändig trip.

Nu måste jag återgå men jag var bara tvungen att dela med mig lite, bye ya'lls!


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

bra flygpris! =) En flygbiljett till kalmar kostar 500 spänn och då är det bara inom sverige och inte resam hem =P


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback