Gårdagen


klicka på bilden för större

Jag hann inte ta en bättre outfitbild, men ni ser ju på ett ungefär(& om ni undrar över censureringen så såg jag så förbaskat sur ut av någon anledning så det var bättre att täcka över.
Jag vet att skorna inte är ultimata till klädseln, men det var vad jag hade.

Klänning, Salt
Strumpbyxor, Twilfit
Skor, Din Sko

Igår var verkligen mysigt, vi var ett gäng på 20 pers som gjorde lite olika saker. Först grillade vi, sedan så gick vi och såg på en brasa. Sedan stack vi hem till en kille med pool och det badades, spelades biljard och var bara allmänt nice.
Dessvärre kände jag mig helt slut och började bli sjuk redan i början av kvällen så jag orkade mest sitta i soffan och titta på, men det var trevligt ändå:)

Lust att kommentera?
Postat av: H

snygg klänning!!!Jag brukar för det mesta halshugga mig på bilderna eller dölja mig bakom stora brillor hihi


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback