Därför är jag stressad...

På nio restrerande skoldagar ska jag hinna med följande:
- Stort företagsekonomi B prov
- Kursprov Italienska, måste få VG minst
- Marknadsföringsprojekt
- Presentation av företag projekt
- Stort Geografiarbete
- Kursprov i Geografi
- Muntligt prov i Italienska, måste få VG minst
- Engelskaredovisning, måste få MVG
Detta är fördelat på ungefär fyra dagar.

Utöver detta ska jag hinna:
Bygga en hemsida, planera en eventuell londonresa, handla kläder till sommaren(detta är alltså något jag behöver), åka till örebro två dagar för en stundent, besöka min syster, gå på Magnus Betnér, sitta hårmodell, vara makeupmodell och fotograferas under en dag, planera för eventuell ölandsresa, åka till stallet och utöver det vara social och träffa kompisar. Givetvis vill jag de flesta av de här sakerna, jag vet bara inte när jag ska ha tid.
Dessutom är pengafaktorn ett stressmoment då jag har 2200 kronor att leva på under hela sommaren inklusive sommarkläder, vilket resulterar i att jag måste be mina föräldrar om pengahjälp hela tiden, och jag gillar det inte.

Och om jag inte får jobb i höst så kan jag ta farväl av en hel del drömmar, så jag är stressad över det också vill jag lova. Money makes me a mess.

Ha en bra kväll, jag ska försöka få en del gjort. Men det känns som att jag inte kommer någonvart,

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback