Bounce

 

Klicka för större



Kom precis hem från en fest, åkte därifrån tidigt men det var jättekul ändå! Har både dansat och softat men främst av allt; hoppat studsmatta. Jag och Bella upptäckte hur jäkla kul det kan vara så vi skuttade på, varvat med dans och socialt umgänge förstås. Det var bara så härligt att vara barnsliga, studsa och ligga och titta på himlen. Konstant skrattandes!

Haha inatt kommer jag sova gott(när jag nu tänkt gå och lägga mig det vill säga). Ska sova ut imorgon, för jag vet vad som väntar resten av helgen. Plugg. Skulle egentligen ägnat fredagskvällen till det också men jag kände att jag behövde komma iväg så jag är glad att jag åkte dit. Och jag är riktigt glad att Bella & Marcus följde med, yay!

Ha det nice ya'lls!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback