Yahoo

image126Idag hade jag sovmorgon, slutade tidigt och har redan varit på två promenader. Ska snart iväg till Friskis & svettis(hata namnet but hey) och ge järnet.
Allt känns så mycket enklare på våren och jag vill bara fylla dagarna med aktiviteter. Åka till ställen, vara med vänner, komma i form, shoppa, må bra!
Haha jag tror jag blir lite påfrestande såhär i vårtider.

I övrigt fattar jag inte varför det ska vara så förbannat svårt att hitta snygga sportlinnen? Köpte ett igår med brottarygg och det är rätt fult på. Trodde det skulle vara okey, men med tanke på att det bara fanns i S, M och L så blir det lite halvt med storleken. Så om någon vet vart man kan hitta ett schysst sportlinne(som inte kostar 500 spänn för att det har en fjuttig liten nikelogga på) så hojta!

Lust att kommentera?
Postat av: Linn

Jag brukar faktiskt träna i baslinnena från H&M, de funkar prima ballerina och är grymt sköna :)

Postat av: A

Haha smart, jag är för komplicerad för att komma på såna enkla lösningar själv. Tror jag gör som du framöver:)

2007-03-27 @ 07:35:49
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback