Springtime



image146Jeans, Topshop £32
T-shirt, Topshop £14
Väska, Topshop £28
Skor, Skopunkten 249kr

















Jag letar efter ett par illgula jeans, så den här modellen från TopShop kom ganska lägligt. Dessvärre är dom SlimFit vilket inte passar bra med breda höfter, plus att de antagligen är ljusare egentligen.
I övrigt har jag ju postat om t-shirten tidigare, och skorna skulle göra sig fantastiskt bra med det gula..

men det gulliga är att jag verkligen inte har råd.

Lust att kommentera?
Postat av: Lisa

ooh, gillar verkligen gula jeans! vill också ha ett par :)

Postat av: hanna

Härligt kollage, skulle inte tacka nej till de sakerna :D

2007-03-27 @ 20:30:03
URL: http://hjartahanna.webblogg.se
Postat av: Sanna

Ååh fina grejjer :)

Låter underbart det du ska göra i sommar!

2007-04-01 @ 10:04:09
URL: http://saajna.blogg.se
Postat av: Anonym

Lisa: jag vill verkligen, problemet är att just gula jeans verkar bara tillverkas i smaaaala modeller.

Hanna: eller hur:D

Sanna: :) ja det blir en grymt härlig sommar, can't wait!

2007-04-07 @ 11:23:12

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback