God Save The Queen

image142Kate Moss, foto Craig McDean

Jag funderar på vad God Save the Queen kommer ifrån, visst är det en låttitel från ett förbannat känt band i England? Oh well.

Sovmorgonen idag uppskattas oerhört mycket och jag känner mig riktigt utvilad. Hade som vanligt lite härlig klädesångest imorse eftersom att min garderob är patetisk men det fick bli röda jeans och en schysst rocker t-shirt från carlings. Inte en vidare spännande outfit att lägga ut bild på så det får ni se någon dag när jag fått pengar från ovan och köpt massa spännande.

Igår köpte jag ett par mattgrå jeans från Carlings som satt extremtight, men tjusningen med jeansen därifrån är att de också töjer sig så de inte sitter tight, men samtidigt behåller formen. I don't know how they do it.
Sedan prövade jag ett par Illgula jeans från BikBok men de var SlimFit. Det verkar som om just gula jeans bara görs i slimfit. Grr.

Såg Music And Lyrics på bio sedan också, kan knattra ihop en liten recension senare, nu ska jag försöka se anständig ut till skolan. Och plugga lite på Italienskan.

Ciao!

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

God save the queen är ju Englands nationalsång ;)

Postat av: Frej

Sex Pistols.

2007-03-30 @ 15:34:25
Postat av: Lisa-Märta

Men herregud, det hör till allmänbildningen att det är sex pistols! xD

2007-04-01 @ 19:15:39
URL: http://guldkanter.blogg.se/
Postat av: A

alla: haha älska att de flesta tänker six pistols innan nationalsången

2007-04-07 @ 11:18:04
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback