Duktig Idiot

Jag har hemprov som jag måste lämna in imorgon, annars får jag IG. Jomenvisst tänkte jag, det är ju hur enkelt som helst om man får sitta hemma med böckerna. Not.
Jag fattar inte ens hur man gör när jag har böckena framför mig. Skitbra!
image125

Ibland känner jag mig rätt värdelös.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Noo, känn dig inte så. Vad var det för ämne nu igen? geografi eller företagsekonomi? Oftast finns det mkt hjälp i uppslagsböcker och på internet framför allt.

Postat av: Jenny

tyvärr är ju hemprov svåra för att man får ha tillgång till studiematerial... ifall de hade varit som vanliga prov fast med studiematerial så hade det vart för enkelt. Men som sagt du hittar mkt på internet.

2007-03-11 @ 14:18:46
URL: http://tigerkakan.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback