Yesterday<3


Igår efter en kort skoldag och lite shopping(som resulterade i två snygga toppar, ett par leggings, ett halsband och ett par heta badshorts) så begav jag mig hem till Bella. Vi pratade och hon bjöd på jättegode frukt och glass som vanligt:) very lovely, av någon anledning smakar allt sånt mycket bättre hemma hos henne.
Sedan så slog det oss att vi kunde ju skriva en låt! Så hon greppade gitarren och vi började fundera ut melodier, vi kom faktiskt på en låt men jag tror inte den skulle uppskattas så jättemycket av allmänheten.. heh.
Sedan satte hon sig vid pianot och hittade en riktigt vacker melodi som vi sedan började bygga på, la till lite text och handling och fick till hur det ska låta på det stora hela. Den låten kommer bli riktigt jäkla vacker på riktigt, dock måste jag träna upp min sång lite för den är ganska svår.

Later on fick jag jätteont i magen och det spelade ingen roll om jag stod upp, satt eller låg ner, det blev inte bättre. Men Bella och hennes mamma var så snälla och tog verkligen hand om mig! Senare när jag fått skjuts hem(två på natten av Bellas mamma, underbart vänligt) så gick det såsmåningom över.

And that's that.

Ha det lovely ya'lls!

Lust att kommentera?
Postat av: Bella

Love you!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback