Yesterday all my troubles seemed so far away

Innan jag skriver ett muntert sommarinlägg så tänkte jag klottra ner några rader om gårdagen!

image218Klänning, MQ
Strumpbyxor, Lindex
Skor, Vagabong
Väska, har glömt

Det var underbart väder att dra på sig en klänning, och det gjorde både jag och Bella innan vi drog oss iväg mot stan för att se Melody Club spela.










Live så var dom jättebra och jag är verkligen glad att jag fick se dom, jag menar jag har svårt att tänka mig någon som inte blir uppmuntrad av låtar som Palace Station, Electric och Covergirl. Vi dansade och tjoade och det var allmänt nice. Efter att de hade spelat fick vi för oss att gå in bakom scenen, och mycket riktigt fann vi grabbarna där och kunde ge dom beröm för en bra spelning.


Klick för större, foto taget av mig så copyright på den

Sedan var jag och Bella allmänt glada tillsammans och tog oss vidare till en kompis.
Grymt lyckad sommarkväll!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback