Underbara kväll


Shiet, kan inte gå och lägga mig ännu känns det som. Kom hem för ungefär en timme sedan och det är så mycket som rör sig huvudet, men underbart nog så har kvällen varit jättelyckad och jag kan inte vara annat än glad!

image222

Först bar det av hem till Sara, där det grillades det och hon bjöd på både grillkäket, tilltugg och tårta. Allt generöst fixat av Sara! Det var mycket trevligt och sådär behövligt sällskapligt som man vill ha det ibland, här stannade vi till runt tio och bara umgicks.






image221Sedan drog vi vidare till en park där annat folk väntade, många polare och massa andra som man inte vet om man kommer möta på under lovet. Det var musik och riktigt nice, så det blev dans inpå natten! Dock vart det lite brutalt avbrutet när dom som agerade DJ's stack med musiken och högtalarna, så folk började dra sig hemåt ganska tidigt(runt ett ungefär). Jag hade gärnat stannat längre, varit där nu. Och kanskekanske vågat snacka med grabben jag spanat på...


Men jag sparar det till senare ya'lls, ha det fantastiiiskt!


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback