SOMMARLOV

Nu är det här, Sommarlovet! Det sköljer över mig sakta just nu.

Min sommar lite kortfattat:

Öland - Det verkar bli av, vi är ett gäng som ska bo på ens landställe
London - Bara två veckor kvar nu! Jag och Emma ska strosa runt fritt i fem dagar, varav en vi ska gå på Festival i Hyde Park. Där ska jag se Jet spela!
Italien - Vi tar flyget till Rom och bor där tre dagar, sedan kör vi ner till Toscana där vi har hyrt ett hus. Här får jag ju pröva mina Italienskakunskaper! Det ska bli lovely.
Bohuslän - Ska i vanlig ordning spendera två veckor minst på mitt landställe. Mitt andra hem.
Hästarna - Ska bo över på gården lite, det var längesedan.
Syrran - Ska hälsa på hemma hos syster, som bor på en hästgård hon med. Så det blir ridning och umgänge vilket ska bi kul.
Örebro - Här har vi släktingar som vi ska fira på diverse events, redan imorgon är det student och i augusti är det farmor som fyller år.
Vänner, fester, grillkvällar; Givetvis blir det jättemycket med vännerna. Speciellt Sebbe eftersom att han åker till Japan i ett år efter sommaren men det blir loads of fun med dom andra också.

image220
Från i tisdags

Jag har mycket att se fram emot, sista sommaren innan studenten.
Ha det nu underbart!

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Alltså shit, jag blir typ helt nervös :S det är så mkt som kommer hända nu ...


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback