respons

Jag orkar inte vara diplomatisk, jag tänker hantera situationen på precis samma sätt som du valde, ett blogginlägg.
Okej att du är arg och sårad, det får du väl vara då för det kan jag inte styra över och det var inte min mening. Men att försvinna för att skriva ett inlägg om att jag har förstört ditt liv.. att lägga en sådan kommentar på mig är inte okej.
Det är inte det.
Jag var bara ärlig, och jag har förklarat situationen förut. Jag vet inte över huvud taget hur jag ska förhålla mig till det här för jag vet inte om jag har gjort någonting elakt eller om jag förtjänar det du säger till mig.
Så det är väl upp till dig vad som händer hädanefter, men jag har gjort mitt nu. 


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback