Pa hotel Medici i Rom


image243Rom ar underbart. Paris slang dig i vaggen, for det har ar verkligen slaende fint. Allt ar sa mysigt overallt, det ar inte alls turistigt och det finns haftiga byggnader fran romartiden och andra maktiga byggnader i varje kvarter.

Igar var vi pa Colosseum och idag har vi mest promenerat runt och sett andra saker pa vagen. Jag har pratat en he del Italienska och det gar jattebra! Kulkul.
Imorgon blir det Vatikanstaten och Pavens hangout, sedan drar vi vidare till huset i Toscana. Det ska bli helt fantastiskt och darifran ska vi ocksa till Florens och Pisa. Lovely.

Jag alskar Italien.
I ovrigt mar jag ratt bra, funderar en massa men pa det stora hela ar det ju grymt alltihopa. Ha det bast och hors den 8e,

Arrivederci!

P.S På bilden är hotellrummet D.S

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Hoppas du har det helnajs i Italien :)
Jag vill ju oxå se Colosseum >_<
Jag antar i förväg att du kommer ha tagit en massa bilder, så det ser jag fram emot att få se :P
Ciao ha det bra!

2007-07-01 @ 01:20:39

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback