Pa ett internetcafe i Camden, London

Nu ar jag har och allting har gatt bra. Landade fem i atta lokal tid imorse och flygresan gick galant, sedan hittade jag och Emma fran Stansted till hotellet utan storre problem, men varan buss var lite mobbad. Sa det kandes som vi akte en specbuss till skolan brevid alla andra gigantiska bussar, men det var mysigt.

Just nu ar vi bara pa Internetcafet i en halvtimma for att vi tog fel pa en timma nar vi planerade kvallen, sa vi kom en timma for tidigt till spelningen vi ska pa. Det ar ett stalle i Camden som heter Barfly.
Camden ar ett av de haftigaste stallena jag har sett, det ar som en hel stad for subkulturer och helt galet med massor av affarer och marknader och sma grander med tuffa/skumma/storda saker overallt. Punkarna sitter pa marken och dricker sprit torsdagarseftermiddagarna har med sa allt ar i sin ordning.
Husen ar allifran svarta till rosa och grona.

Innan vi kom hit kakade vi pa ett jattetrevligt italienskt hak. Eller forst trodde vi att vi hade brattom sa vi slangde i oss lite kak pa Subways, sa det blev dubbelt ikvall.
I ovrigt ar hotellet jattebra, manniskorna i allmanhet trevliga och vi klarar oss fint. Det ar dock nervost och jag ar lite angslig infor spelningen ikvall for de har kvarteren ar just valdigt konstiga, men det ska ga bra.
Jag kanner mig riktigt independent, det lovar jag.

Byebye laddies! Imorgon ska vi undersoka Camden Town narmre, pa lordag blir det musikal och pa sondag ar  det den efterlangtade Hyde Park Calling festivalen som ska bli resan hojdpunkt!

P.S Grattis syrran pa 20 ars dagen, jag ska leta fram nagot kul till dig har bland alla butiker! D.S


Lust att kommentera?
Postat av: Filippa

Det låter apkul hörru!! Vill oxå åka till London nu jue!! ha en fortsatt trevlig resa ;D

Postat av: A

hehe tack, det var fortsatt jättenice:D

2007-06-27 @ 22:17:45
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback