I said you look so fine and I really wanna make you mine

Okej så let's face it; Jag har inte tid att dela med mig av bilderna från London. Inatt runt klockan fyra slog det mig nämligen att jag åker till Rom om mindre än ett dygn, och jag hade inte skrivit en packlista eller någonting dylikt. Så jag kraffsade ner viktigheter och insåg att det fanns saker som behövde göras för att fullända min packning, och det finns det förvisso fortfarande men nu är jag en bra bit på väg.

Jag får väl ordna någonting senare, när jag kommer hem eller om jag inte kan sova ikväll vilket är en risk eftersom att vi beger oss hemifrån typ tre inatt.
Jag bjuder på en liten kortvideo jag filmade på Hyde Park Calling i söndags istället, bandet är Jet och låtnamnet är Are you gonna be my girl.



(I övrigt så var Aerosmith också där och dom var riktigt grymma live. Jag missade dock I don't wanna miss a thing vilket jag ångrar lite. Men vi stod på en lerpöl med 80 000 lulliga britter och frös, så vi tog oss hem lite tidgare. And don't get me wrong, det var en härlig upplevelse. Men dom spelade i 1½ timme och vi hade varit där i många timmar).

Kom på att jag inte har berättat om Italienresan så jag tänker ödmjukt knappra ner några rader för er skull.
Vi är tre familjer som reser, det blir inte hela min familj dock eftersom att syster beslutat stanna hemma med hästarna och hönsen(förtjusande höns).
Så, först blir det Roma i två dagar. Det blir väl Colosseum och Vatikanstaten men det ska bli jättekul eftersom att jag aldrig har varit där tidigare. Sedan tar vi bilen till Toscana där vi har hyrt ett jättefint hys i en by. Från Toscana kommer vi ta oss till både Pisa och Florens samt upptäcka områdena i närheten.
Jag kan knappt vänta, jag tror att jag kommer trivas riktigt bra. Och med lite tur kan jag använda mina blygsamma italienskakunskaper också!

Ha det greats & ta hand om er!

Lust att kommentera?
Postat av: Pia

Ha det jättebra nu sweetie, sola för mig med. haha.

2007-06-28 @ 23:31:44
Postat av: A

jag har det toppen har, ska sola for dig ocksa darling jag lovar:D

2007-06-29 @ 17:33:27

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback