Hemma från Brittlandet

OI!


Här sitter jag alldeles skabbig och får slappnar av efter en vistelse hos det engelska folket. Jag kan konstantera att det finns tre typer; charmiga, dryga, konstiga. Jag och Emma träffade på ganska många konstiga under våran femdagarsvisit. Exempelvis.

Fredag. Konversation med okänd kille vid övergångställe, Baker Street

Okänd kille: Are you here for the double blinddate?
Jag&Emma: Uh, no.
Okänd kille: So you're not Natsha and Abby?
Jag: Uh, no..
Okänd kille: Then why are you standig here, that's rather convenient isn't it?
Jag och Emma: uhhh
Okänd kille: You do realise I'm only messing with you right? Oh not you, you believed me at first(pekar på mig)!
Jag: Haha, no you're confusing me(vid det här tillfället gjorde jag misstaget att svänga med håret).
Okänd kille: Do you use L'oreal?
Jag: ?
Okänd kille: You wanted me to ask that question right, otherwise you wouldn't have flickered your hair. Why did you flicker your hair?
Jag: I don't know.
Nu blir det grönt och vi börjar gå över gatan.
Okänd kille: You do realise I'm stilling messing with you right?
Jag: You're creeping me out!

Det var lite småskumt.
Men jag är bara så jäkla nöjd med resan. Jag besitter någon slags känsla av att nu klarar jag allt - så mycket som jag tagit mig igenom nu. Om två dagar blir det Rom och Italien, jag känner mig ivrig om än något förvirrad för att allting händer så fort. Men det ska bli helt underbart.

Slänger upp bilder från resan och lite videos från gårdagens festival senare, nu ska jag få mig lite sömn! Är slut efter en dag med runtresande i londons underground och minuter från missat flyg hem.
g'night!

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ÄLSKA din kommentar på slutet!
Vad glad jag blir att du har fått den känslan prece!<3

Postat av: Isabella

(Min andra blogg förresten, ze clothing blogg)

2007-06-26 @ 19:15:28
URL: http://ohsostylish.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback