dagens nödvändiga

image215Idag var jag i skolan i sex timmar, utan att ha en enda lektion.
Jag trodde dock jag hade det på morgonen, sedan var det ingen där så jag hängde med en kurspolare istället. Tiden gick, sedan dök fler vänner upp som i omgångar hade hål ända till klockan två. Då åkte jag hem, kändes ganska överflödigt att stanna längre, haha.
Sedan åkte jag till centrum och köpte en riktigt snygg klänning på MQ, den ska jag ha till min kusins studenmottagning senare i veckan så bild kommer vid tillfälle.

Om en stund kommer bild på dagens outfit (stör mig på det ordet, men jag kommer inte på någon bra ersättare?), jag har på mig en av t-shirtarna som jag köpte i fredags. Förvisso är den het men den är lite olämplig för skolan egentligen, för man ser väldigt lätt ner i den pga en urringning som flyttar sig lite som den vill. Sweet.

Förresten. DET ÄR SOMMAR NU! Jag kan säga det om och om igen. Jag har bara avslutningen kvar nu, inga lektioner eller någonting annat. Jag har inte greppat det. Det blir en sentimental sommar, men det blir en helt underbar sommar också.

Ha det gött nu:D

Lust att kommentera?
Postat av: Emil

Hehe :) Jaså jaså! Hur länge har du varit det då ? =)

Postat av: Emil

Okej, låter ju trevligt det. Jag säger till mig själv attj ag ska bli det. Problemet är att jag inte tycker om sallad :O haha.

2007-06-04 @ 22:07:15
URL: http://eliassson.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback