Nu jevvlar Agda

Igår var det heldag med mig och Bella vilket bara kan resultera i good-times. Vi drog stan, käkade sushi och såg på TV. Vi glodde på ett riktigt messed up program om två tjejer med storlek fyrtio som skulle bli size zero på fem veckor. Det var absurt, den ena tjejen lost it totalt och den andra blev nästan av med sin pojkvän. Dom såg slitna ut så in i helsike och det skrämmande är att jag tror det programmet kommer bidra till mer ätstörningar än avskräcka. Dom stod och berättade hur man vänjer sig vid hungern och att det nästan gör en liten pigg och andra sådana där positiva aspekter. Duktiga idioter:)
Sedan var det Project runway och Pussycat dolls. PR är faktiskt hilma kul att se på, det är så kreativt. PD är kul för alla catfights ungefär.

image242
Men later on hur som helst så bläddrade vi in på MTV för att beskåda Wildboyz. Här har vi människor som är riktigt sjuka i huvudet, och jag kan heller inte greppa hur dom som planerar programmet kunde ta risken dom tog i gårdagens program.
Han ställde sig som en mänsklig klösbräda och lät en tiger hoppa på honom, tigern bet av klösbrädan runt hans huvud och det var ren tur att den inte knäckte hans nacke och käkade upp honom. Det var ju spännande att titta på i alla fall, den saken är säker.

Nåja, nu ska jag iväg till hästen. Han är säkert lika knäpp idag som häromdagen.

Ciao.

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

HAHA programmen igår alltså:P


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback