Jag och accessoarer


Klick för större

.. är en ruskigt fattig kombination. Jag äger endast tre halsband som jag använder. varav vå stycken jag köpt själv och varav ett som jag fick av min käre Brush när hon varit i Frankrike(se bilden). 
Och jag vet inte vad det är med mig och accessoarer. Jag tycker att det är jättesnyggt men jag köper det likförbannat så sällan att man likväl skulle kunna säga aldrig.
Jag tror jag är för lat och snål. Köper hellre ett plagg för 149kr än ett halsband exempelvis. Lite feltänk kanske?

Inte dagens kanske djupaste funderingar.

Ha't gött!


Lust att kommentera?
Postat av: Anonym

jag e' EXAKT likadan, köper också mkt hellre än tröja än ett halsband även om halsbandet é billigare.. fan, det syns inte så jävla mkt. känns som att man får mer för pengarna om man köper en tröja


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback