Idaeg

Jag gick och la mig fem inatt. Satt uppe länge och chattade med en vän och det var lite känslosamt, men jag tror faktiskt det hjälpte mig sova lite bättre för jag var nog rätt utmattad mentalt när jag skulle somna. Jag sov tills för en stund sedan, vanligen vaknar jag runt tio på lovet oavsett när jag går och lägger mig.

Nu har jag en rätt fet bunt med saker att uträtta. Jag borde verkligen börja. Jag ska hinna Duscha, gå och köpa brännbara cdskivor samt handla lite käk, käka, ladda in låtar och bränna skivor, röja undan, göra mig iordning, bära en hem tung stereo från en kompis.. Det lär ju fungera rätt smidigt alltihopa men jag vet liksom inte vart jag ska börja.

Ikväll ska iallafall bli kul som fan, och jag lovar att visa en outfitbild imorgon för jag tror det kommer bli snyggt(eller så har jag fel och ser ut som en idiot men jag kan försäkra er om att det inte blir första ången isåfall haha).

Ha det fiint.

Lust att kommentera?
Postat av: johanna

väöldigt snygg blog du har :)

Postat av: A

tack så mycket!:D

2007-07-24 @ 16:33:24
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, samma här! Har lyssnat på repeat hela eftermiddagen! :) Jaa, jag trodde verkligen inte det var hon först men vilken härlig röst hon har! Jag vill höra mer sådana hära låtar!

2007-07-24 @ 17:16:42
URL: http://carolinewies.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback