I was made for lovin' you baby

   

Kärlek till igår, jag hade så grymt jäkla kul. Jag dansade så mycket att idag har jag både träningsvärk i vaderna och skavsår under fötterna. Men det var det värt! Inte nog med att de skönaste människorna var samlade(vissa kunde inte komma men det tar vi igen senare!) allt funkade schysst med musiken också, vilket jag ju var lite orolig för innan. Kände mig rätt snygg kläderna också efter en stund. Det utan alkohol bör tilläggas.

Det enda knepiga är väl att idag är jag väldigt trött och segtänkt. Gick och la mig runt två tror jag men somnade helt enkelt aldrig av diverse anledningar. Så nu har jag inte sovit på sisådär 26 timmar, inte en blund. Jag försökte verkligen i flera timmar men nepp.

Resten av idag blir nice också, ska träffa min dieu Sebbson och käkade lite pizza. Han var förstås med igår också men vi får passa på att träffas så mycket vi kan innan han drar till Japan.

Ciaaao ha det gött!

Bästa danslåten igår: Benny Bennassi - Satisfaction

Lust att kommentera?
Postat av: Jojjo

Svar: De har du faktiskt rätt i. Och hitills har jag klarat de och är inte ens sugen på de. har tagit med mig frukt till jobbet om de skulle komma tillfällen då jag skulle bli sugen, och de har de kan jag lova... men då har frukten åkt ner...och då har jag vart mycket belåten... ;)
fick ett bra tips att jag skulle ta ett tuggummi om jag blev sugen också. Så de ska inköpas! :)
kram, ha en toppen dag i de nuvarande soliga vädret =D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback