Harry Potter och fenixorden

image245Yes, igår var det dags för bio. Jag måste erkänna att jag har sett fram emot nya Harry Potter filmen. Jag har ju sett de tidigare filmerna och dom är av så mysig stämning, även om han mot slutet av exakt varje skolår är i riktigt fara, vilket var vad jag tänkte komma till. Det som känns tjatigt är att det varje gång är lite same shit but diffrent. Den var klart sevärd och jag tyckte om den, det är bara det att jag vet inte hur många filmer man kan göra på en story om man inte kan vinkla handlingen lite intressantare. Slutstkallriden var urlöjlig. Problemet kan förstås ligga i att Voldemort inte känns ett dugg läskig.
Men filmerna är ju från böckerna och svåra att filmatisera så allt som allt var filmen underhållande och bjöd dessutom på några skratt. Jag och Sebbe konstanterade tillsammans att Daniel Radcliffe dock aldrig varit någon speciell skådespelartalang, men det fungerar väl det också. Personligen gillar jag Ron.

Njeh mina ord låter så hårda, den är ett måste för Harry Potter fans så enjoy!

Lust att kommentera?
Postat av: neinor

Saw it to!!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback