Det här med bebisar

Nu sitter jag här i Örebrooo. Det gnälls inte så mycket idag, alla är faktiskt lite lulligt frigdfulla. Främst tror jag det beror på det nya tillskottet i släkten, Alvin. Mitt kusinbarn som nu är sex veckor gamma.
Och inget ont mot honom för han är säkert urcharmig, men hjälp vad bebisar ser läbbiga ut. Det är någonting med minspelet, dom små knubbiga armarna som rör sig i slow-mo,  dom stirriga pliriga blickarna.. Det är någonting som gör mig lite skraj.

Men fasiken, det är ju kul att någon bygger vidare på det här släktet. Han kommer bli ännu en av våran ädla sort.

Nu ska jag återgå till en Italiensk buffé och försöka undvika ögonkontakt med det lilla undret.
Ciao.


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback