Utlandsresa 07

Nu är det bestämt och bokat!
I sommar ska vi bo i ett hus i Toscana, det finns swimingpool men the real deal(havet) finns bara två mil bort. Vilket fungerar galant eftersom att vi har hyrbil.
En sak som gör det hela extrawonderful är att föräldrarna beslutade dra två flugor i en smäll! Eftersom att flygplatsen ligger i Rom så ska vi även spendera två-tre dagar där innan vi beger oss mot Toscana.

91794-62  
Huset vi har hyrt

Jag har aldrig varit i Toscana, men det ska vara riktigt vackert, och Rom är.. ja det är ju Rom!
Åh det ska bli hur underbart som helst! Huset ser fint ut på de bilder jag har sett, jättefräscht och underbar trädgård, fin utsikt.. Wonderful!

Ah, Vado a Italia, divertente divertente!

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

ÅÅÅÅÅH ANNIKA! =D Toscana är typ det finaste som finns!! =D Så jäävla fint =D jag vill också !! =D blääää. Landskapet är så underbart vackert och det finns ju också en film som har spelats in där och det var jättevackert o se på den filmen ;)

2007-01-13 @ 10:51:45
Postat av: Jenny

WOW säger jag bara.

2007-01-13 @ 10:52:01
Postat av: Jenny

men vattnet ligger två mil bort, det är ju långt bort... Det är som att åka in till stan o lite mer typ. Men det går nog ;)

2007-01-13 @ 10:52:58
Postat av: A

hehe yay! Jag ser verkligen verkligen fram emot det, ska bli så nice.
Det känns som ett klart mindre problem att det tar en halvtimma till havet, I ain't complainin';)

Postat av: Bella

Verkar vara helt underbart, hoppas du får det bäst!

2007-01-13 @ 18:05:07

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback